24 Mart 2014 Pazartesi

Neeeiiiyyy hamile miyim???

Neiiiyyy hamile miyim?

Allam allaam zira karnımda bi tuhaf bi his vardı! Demek bağırsaklarım değilmiş. Hiii. Ay napıcam ben şimdi. Düne kadar şarap da içtim hopladım zıpladım da ya la! Acaba bi şey olmuş mudur? Olmamıştır heralde, yok yok olmamıştır. İlk 3 ay olmaz mıydı, öyle bi şey diyolardı. Yoksa ilk 3 ay mıydı riskli olan? Kaç ayda ne kadar oluyordu bu bebekler? Adaçayı da içmeyecektik di mi? Hım evet onu da içtim aferin bana! E ilaç, krem bilmem ne kullanmamak mı lazımdı şimdiden? Amaan neyse onları doktoruma sorarım.


Aiy allahım peki nası doğacak bu çocuk? Nerde, nasıl? Çok acıyacak mı ki? Kime sorsam? Gerçi sezaryen de olabilirim. Ama sanki o acımıyo, kaç kat kesiyolar. Ceylan sezaryenden sonra tek başına yataktan kalkamıyordu! O kadar kesikle bebeğimi nasıl kucaklayacağım, bildiğin ameliyat yahu! Gerçi gerekirse öyle olacak napalım. Yok yok her şeyin doğalı iyi. E doğal olması iyi güzel de bu bebek ordan nası çıkacak!?!?!? Sancılar kaç saat sürecek, nasıl baş edebilirim? Bazısının çok acısız geçiyormuş, nasıl oluyor da oluyor ki acısız?  Hangi hastanede doğursam? Hastanede insan gibi insanlar var mıdır? Sahi ne zaman gidiliyo hastaneye, yani suyum gelecek de mi gideceğim? E çocuk nolucak susuz? Ne kadar kalınır hastanede, neler bekliyo beni hastanede? Epidural mi yaptırsam, bi de spinal varmış o ne oluyo ki, farkı ne yani? Suni sancı falan anlatmıştı biri ne demek ki bu, niye sancı verilsin zaten doğuran kadına? Bi de hormonlar varmış doğumda devreye giren, ne zaman giriyomuş acaba ya? Hayır giriyomuş da noluyomuş ki? Ay ben onu bunu geçtim de ya yırtılırsa?? Ya da kesiyolar mı ki, yani herkese mi yapılıyo ki bu? Ay anladınız işte siz onu yaaa ühühüh ne zor bu kadınların işi ya ne çektik beeeee!!!

Ve daha binlerce soru!!! Hepsinde kafada bi ton ses, bi dolu kargaşa…

Şaşırtmaca yaptım a dostlar! Hamile değilim. Neyse ki hamile olsaydım da şu an bu soruları sormuyor olacaktım. Sizlerden de hamile olanlar veya hamile tanıdıklarınızın soruları için ve unutulmaz bir doğum yapabilmeleri için açtığım eğitime beklerim J:

Doğuma hazırlık eğitiminin temel amacı; doğum korkularınızın giderilmesi ve bedeninizin doğum yapabilmesi için özgür kalması esasen. Çünkü doğum yapınca asacağımız kapı süsünü biliyor ama doğumun mükemmel geçmesi için bedenlerimizi nasıl gevşetebileceğimizi, nasıl özgür bırakabileceğimizi pek bilmiyoruz.  J Doğum sırasında nasıl nefes almalı, dalgaları nasıl takip etmeli? Nasıl bir desteğe ihtiyaç duyacaksınız? Doğum ne menem bi şey? Nasıl başlayacak, bebeğiniz doğduktan sonra hastanede bebeğinize ne yapacaklar? Doğumda anne ve bebek ten teması ya da başka deyişle anne ve bebek bağlanması hakkında ne biliyorsunuz?

Tüm bebek bekleyen anne ve babaları bekliyorum! Şu alttaki duyuruya tıklayın hadi:



Hiç yorum yok: