11 Mart 2013 Pazartesi

Değişiyorum, hafifliyorum

Ehemm.
Yazmayalı tam 3 sene olmuş nerdeyse. Bir şeyi ertelemek için bahane bol. Ve bişeyi gerçekten yapmak istiyorsak o bir şekilde oluyor zaten.

Ben de geçtiğimiz yılın ortalarından itibaren yaşadığım dönüşüm, değişimle beraber artık içimden fışkıranları paylaşmaya devam etme kararı aldım... Pin kodu olayını (http://www.pinkodtr.com/?page_id=11)  henüz okumadım ama herkes belirli periyotlarla bir döneme giriyormuş ya. Ben başka bir döneme girdiğimi ayan beyan hissediyorum.

Yıllardır "ay ben de chigongu araştırıyorum, ilgileniyorum ama uygulamaya devam etmedim" diyorum mesela. Tam 12 yıl önce Fransa'da öğrenmeye başladım. Elimde küçük bir el kitabı ile labirentteki fare gibi 12 yıl dolandım. Ve en nihayet bu sene Cem Şen eğitimlerine başladım!!! Demek ki buna ancak hazırmışım ki o beni, ben onu(yani eğitimi) bulduk, buluştuk... :)


İlk aşama olan Yi Jin Jing notlarımı yakında paylaşacağım. Eğitimin ilki olan o hafta sonunda yin ve yang'ı nasıl yaşadığımı da. Çok çok ilginçti. Ve aynı zamanda gayet olağan. ;)  

Hiç yorum yok: